Podkład Catrice HD Liquid Coverage Foundation

Podkład Catrice HD Liquid Coverage Foundation to podkład którego znalezienie na sklepowej półce graniczy z cudem. Mówię tutaj o numerze 010. Byłam kilka razy w Hebe i w Naturze i babeczki mówiły że rzadko dostają bo są braki na magazynie a jak już to sprzedają się w jeden dzień.
Postanowiłam sprawdzić czy na allegro są i tak, były w cenie nawet 100zl. Tak 100 !I co najlepsze to ludzie kupują.
Ja się nie dałam i postanowiłam poczekać aż gdzieś wreszcie będzie dostępny.
W końcu udało mi się kupić w drogerii internetowej Nocanka.pl.

Czy mnie też tak zachwycił jak większość?
Catrice HD Liquid Coverage Foundation


 Opis Producenta:

,,Druga Skóra. Podkład HD Liquid Coverage to wygładzona cera z efektem “high definition”. Wyjątkowo lekka formuła, którą aplikuje się pipetą, oferuje wysokie krycie i utrzymuje się na skórze do 24 godzin. Cera wygląda nieskazitelnie, a przy tym naturalnie, podkładu nie czuć na skórze. Skóra jest gotowa na światła jupiterów i bycie w centrum kamery!"

 Moja ocena:

Podkład jest w bardzo ładnym opakowaniu. Wygląda profesjonalnie a przez to że posiada pipetkę można dozować sobie jego ilość.
Konsystencja jest dość rzadka, płynna ale mi to nie przeszkadza. Gąbeczką super się go nakłada.
Szczerze to mnie ten podkład nie powalił na kolana. Minus już zaobserwowałam na początku. Niestety ale utlenia się, robi się po nałożeniu pomarańczowy. Jeśli chodzi o krycie to faktycznie ono jest ale czy aż tak duże? Nie sądzę. Przyznam że znam podkłady które kryją dużo lepiej.
Plus za to że nie podkreśla suchych skórek co często się dzieje przy kryjącym podkładzie.

Dobrze że nie pokusiłam się i nie kupiłam na allegro w tak wygórowanej cenie :)
Nie uważam że jest to kiepski podkład ale i też nie stał się moim ulubieńcem.



A wy macie ten podkład? Jak go oceniacie ?

27 komentarzy:

  1. Jeszcze nie miałam okazji go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze w końcu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. A jaki odcień szukasz ?
      W Hebe i w Naturze mieli wszystkie oprócz 010 :)

      Usuń
  4. Mam ale wole mac fix w kompakcie który używam już od lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście używam minerałów, więc na ten raczej się nie skuszę. Ale sprzedawanie go w cenie 100 zł to jakiś obłęd! ;-)
    Szkoda, że kolor się utlenia... Dla mnie to spory minus.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak za 100zł to jakaś kpina :)
      Właśnie przez to że się utlenia to mnie rozczarował :/

      Usuń
  6. Znam, mam i uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakoś boje się tego pomarańczowego odcieniu...

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę go w końcu dorwać, ale boję się tego oksydowania :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest moim ulubieńcem, właśnie go opisywałam w ostatniej recenzji :)


    + Co powiesz na wzajemną obserwację?? :) Ja już dodałam, zapraszam również do mnie :)


    http://zanett01.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. też nie dałabym stówy za ten podkład, dlatego jeszcze go nie mam, bo ciężko mi go stacjonarnie kupić. ;) ale uparcie poluję, zwłaszcza że mój stary się już powoli kończy.
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może sprawdź na Nocanka.pl bo ja tam dorwałam :)

      Usuń
  11. Przez tyle pozytywnych opinii sama chciałam go kupić, ale skoro robi się pomarańczowy to odpada. Jestem takim bladziochem, że będzie mi się za bardzo odcinał .

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam go jeszcze ale kusi mnie tym że nie podkreśla suchych skórek ale właśnie słyszałam że dosyć mocno się utlenia tak jak ty pisałaś :)
    Może znasz jakieś podkłady drogeryjne które są dość dobre i nie podkreślają suchych skórek :) ?
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ingrid :) Super kryje, nie podkreśla suchych skórek i do tego jest tani :)

      Usuń
  13. Ja cały czas jestem na etapie testów, ale zaczynam już dostrzegać jego wady. Ideałem dla mnie nie jest, ale mam wrażenie, że w czasie lata będę po niego często sięgać. 100 zł to gruba przesada!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie obawiasz się że na lato będzie za ciężki ?
      Ja bym latem z nim uważała

      Usuń
  14. już drugi raz dzisiaj się na niego natknęłam przeszukując blogi a wcześniej nigdy o nich nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam okazji testować tego podkładu, a dzięki Twojej opinii już raczej go nie kupię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli masz ciemniejszą karnację to będzie spoko ale jeżeli bardzo jasną jak ja to bym uważała :)

      Usuń
  16. It seems to be a great product.
    I just follow the blog, follow back?
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  17. Już od dawna bardzo mnie ciekawi :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak jak już pisałam na IG ja go lubie i dla mnie akurat Ok ze trochę ciemnieje �� A jakie podkłady polecasz ? Chodzi mi głównie o dobre krycie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam za jasną cerę i gdyby nie ciemniał to był by idealny.
      Polecam Ingrid :) Super kryje i jest tani :)

      Usuń
  19. Planujesz zakup wyjątkowego podkładu Catrice HD Liquid Coverage Foundation? Zapraszamy do sklepu kosmetykizameryki.pl. Możesz go kupić już za 29,99 zł.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger