Zestaw Minky DIY

Ostatnio tak mnie naszło żeby zrobić zestaw minky dla dziecka. Zrobiłam to ale z pomocą babci męża :) Ja kiedyś próbowałam swoich sił w szyciu na maszynie ale nie mam do niej cierpliwości.

Kupiłam na spróbowanie po metrze materiałów bawełny, watoliny i minky. Pomyślałam że zrobię ten zestaw dla kuzynki synka, Jasia więc wzór brałam pod chłopca. Nie chciałam typowo dziecięcych wzorów typu autka, samoloty itp bo chciałam żeby było to uniwersalne na przyszłość :P
Wybrałam wzór z łapaczami snów i do tego białe minky. Poszłam do babci pokazałam jej filmik i wzięła się do roboty.

Wyszło pięknie, sami zobaczcie :)


kołderka minky






Rozmiar kołderki- 75x100
Rozmiar poduszki- 35x30

Nie będę wam krok po kroku opisywać jak robiłyśmy tylko pokaże wam filmik którym i my się sugerowałyśmy.



Jaka to radość dać komuś taki prezent zrobiony własnoręcznie i od serca :)
Jaś jest zadowolony i smacznie w tym zestawie śpi.


Co sądzicie o tym zestawie?
Podoba wam się?

12 komentarzy:

  1. Zestaw jest naprawdę śliczny, dobra robota :) Ja sama też nie mam ani talentu ani cierpliwości do szycia, za to przynajmniej w tej kwestii mogę liczyć na moją mamę, która tworzy cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplet! Sama chciałam podobny uszyć córce, ale wciąż mam jakieś wymówki, żeby nie wyjmować maszyny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Pięknie to wyszło :) A jak cenowo wychodzi zrobienie takiego zestawu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm...ja kupiłam po metrze każdego z materiałów i z przesyłką zapłaciłam jakieś 54 zł zrobiłam ten zestaw i zostało mi na tyle że jeszcze jedną kołderkę bym zrobiła :) Myślę że to dużo taniej niż kupując bo z tego co przeglądałam to za taki zestaw cenią sobie jakieś 44-50 zł a nawet i więcej :)

      Usuń
  4. wow, pięknie to wyszło!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sprawa :) Na pewno dużo tańsza niż kupowanie w sklepach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny zestaw :) Gdzie kupiłaś materiały?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger