BIELENDA MAKE-UP ACADEMIE


baza bielenda pearl base
Podczas promocji w Rossmanie pokusiłam na bazę od Bielendy. Nie ukrywam że zachwycił mnie jej wygląd a nie miałam w planach jej zakupu:) Te perełki w żelu zachwycają już na wstępie.

Wybrałam bazę różową która ma za zadanie wyrównać koloryt skóry i ją nawilżyć. Jest doskonała dla osób z poszarzałą, zmęczoną cerą. Perłowe drobinki lekko rozświetlają cerę, nadając jej delikatny blask dzięki czemu skóra staję się bardziej promienna.
Po nałożeniu bardzo fajnie się wchłania i nie ma potrzeby nakładania wcześniej kremu nawilżającego. Konsystencja jest lekko żelowa i ani nie za rzadka ani za gęsta więc super się rozprowadza.
Można ją używać pod podkład ale również i solo dla nawilżenia cery.

Mi ta baza bardzo odpowiada i super się sprawdza.
Jedyny minus to uważam że jest zbyt delikatna aby wyrównać koloryt skóry ale ja jestem zadowolona z rozświetlenia i nawilżenia a mi to wystarczy :)

Bielenda baza pod podkład

make-up bielenda

make-up bielenda pearl base


Używałyście tej bazy?
A może miałyście Lumiere Base bądź Bronse Base które również są w ofercie Bielendy?



9 komentarzy:

  1. Mam wersję rozświetlającą i to mój numer jeden, aczkolwiek nie rezygnuje z kremu nawilżającego, kiedy jej używam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam nad rozświetlającą i miałam dylemat którą wybrać ale skusiłam się na tą :)
      Ja przy tej nie używam już kremu :)
      Chyba jeszcze tą rozświetlającą zamówię skoro u Ciebie to nr jeden bo aż jestem jej ciekawa :)

      Usuń
  2. Nie testowałam tego produktu,ale czytałam i słyszałam o nim wiele dobrego! , ostatnio miałam się na ten produkt skusić,ale jak na złość nie znalazłam go w rossmanie :-( , buziaki Kochana!
    PS. klikniesz u mnie w linki?
    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2017/04/zaful-red-velvet-wine-dress.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że przy tych wyprzedażach sporo poszło :)
      PS. Kliknęłam :)

      Usuń
  3. Mam taką samą i jest świetna ;) polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo ciekawa jak się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze tej bazy i żałuję :-(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również wypróbowałam i jestem zachwycona efektem

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger