Co zawiera moja torebka

Za ten post zabieram się od jakiś dwóch lat i sama nie wiem czemu ciągle go odwlekałam.
Wiele z was pokazywało zawartość swojej torebki i przyznam że niektóre z was podziwiam ile rzeczy nosicie :)
Z reguły na co dzień noszę małą torebkę więc dużo rzeczy się w niej nie znajduje. Może to i dobrze bo przynajmniej się ograniczam.

Sami zobaczcie :)

co zawiera moja torebka iphone wibo

Oczywiście Iphone to podstawa, bez niego nie ruszam się z domu więc przy wyjściu ląduje w torebce. 
Kolejną rzeczą jaka jest mi niezbędna to portfel. Ten zakupiłam w Sinsay i jestem z niego zadowolona. Mam może już z rok i nic się z nim nie dzieje. Chyba całe życie miewam portfele o większych rozmiarach ale planuje zakup mniejszego a może wtedy będę miała w nim większy porządek :)
Kluczyki od auta to kolejna rzecz jaką wkładam do torebki. Mieszkam na małej pipidówie więc wszędzie poruszam się autem.
W szczególności kiedy nadchodzi okres wiosna-lato to koniecznie zaopatruje się w chusteczki matujące. Te od Wibo są bardzo dobre i stają się jedynym moim ratunkiem kiedy zaczynam się świecić a kosmetyki do poprawy makijażu nie noszę.
Jedynie z kolorówki to miewam ze sobą jakąś pomadkę a ostatnio jest to moja ulubiona matowa pomadka od Golden Rose o której już pisałam TUTAJ
Staram się też mieć przy sobie balsam do ust ponieważ ostatnimi czasy mam jakieś przesuszone. Te balsamy od Organique super się sprawdzają a wiśniowy jest moim ulubieńcem.
Nie mam w zwyczaju noszenia w torebce całego flakonika perfum ponieważ raz sobie stłukłam i wszystko zalałam więc już nie ryzykuję i noszę ze sobą testery. Teraz akurat mam od FOX i uważam że jest to super sprawa zamiast upychania flakoników co zabierają nie raz dużo miejsca a do tego swoje ważą:)
Ostatnią rzeczą jaka zawsze znajduje się w mojej torebce to żel antybakteryjny do rąk. Zawsze mam go pod ręką i jest bardzo przydatny szczególnie kiedy jestem w miejscach publicznych,kiedy jestem np. w galerii na zakupach. Dotykanie tak wielu rzeczy czy też klamek bądź samych pieniędzy to siedlisko bakterii więc wsmarowanie takiego żelu w dłonie mega pomaga a co w nim uwielbiam to to że szybko się wchłania i ślicznie pachnie.
No i jeszcze miewam ze sobą chusteczki ale akurat teraz mam ich brak :)

Być może ktoś pomyśli że to dziwne że tak mało rzeczy mi wystarcza aby wyjść z domu ale ja nic więcej nie potrzebuję. Staram się mieć tylko to co wiem że mi się przyda.




iphone organique

A wy bez czego nie ruszacie się z domu?

9 komentarzy:

  1. Piękny kolor pomadki i muszę powiedzieć, że zawartość torebki jak na kobietę jest minimalna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, dużo nie noszę :) Staram się ograniczać do minimum :)

      Usuń
  2. Śliczna pomadka i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też noszę bibułki w torebce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka bizneswoman :) Ładny portfel !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe bizneswomen :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  5. Bez pomadki, telefonu i chusteczek ;)
    Miłego dnia, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger