Mój tort na roczek Jagódki

Ostatnio koleżanka poprosiła mnie abym zrobiła tort na przyjęcie z okazji roczku jej córeczki Jagódki. Nigdy nie zabierałam się za torty tylko raz wcześniej zrobiłam ale pomyślałam że się postaram i podołam :P

Wiem że to słabe ale biszkopt kupiłam. Niestety nigdy biszkoptu nie piekłam i nie chciałam ryzykować a czasu miałam mało więc nie miałam kiedy zrobić na próbę. Oczywiście koleżanka miała o tym świadomość :P

Co do masy to ubiłam śmietanę kremówkę z mascarpone i dodałam trochę cukru pudru. Każdy  biszkopt posmarowała konfiturą wiśniową dla przełamania smaku. Nie lubię słodkich tortów a wiśnie dodają lekkiego kwaśnego smaku. I tak na przemian dawałam biszkopt- konfitura- bita śmietana i od nowa :) Na górę rozpuściłam dwie czekolady mleczne i polałam po całości.
Do dekoracji użyłam bezy, borówki i delikatnie wiórki kokosowe.

Wiem że nie wygląda idealnie ale może kiedyś się naucz.
Najważniejsze że tort smakował :) Goście powiedzieli że był bardzo dobry i poszedł cały :)


drip cake tort na roczek





6 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie torciki, które nie są wyszukane a proste i bardzo smaczne. :)
    Co do promocji w Rossmannie - nie byłabym taka pewna, że kosmetyki będą nowe, jeżeli odbierasz w drogerii to oni po prostu biorą te produkty z półek :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie teraz poczytałam opinię innych dziewczyn i faktycznie piszą że odbierając z drogerii miały otwarte:/ No nic, jak będę odbierać to na miejscu sprawdzę i najwyżej będę się domagać zwrotu gotówki :)

      Usuń
  2. Jestem pod wrażeniem ! Piękny i zapewne pyszny torcik upiekłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      Nieskromnie przyznam że był pyszny :)

      Usuń
  3. Piękny,wygląda apetycznie. Jest 22:30,a ja mam ochotę na tort :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda pysznie! :D
    Fajnie Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger