Mineralne cienie od Annabelle Minerals

Mineralne cienie od Annebelle Minerals dostałam jak poprzednie kosmetyki podczas Meet Beauty.
Mam od nich już puder który jest rewelacyjny.
Ale czy tak też jest z cieniami ?


Annabelle Minerals | cien mieralny

Od razu powiem że tak :)
Ja mam kolor VANILIA i CHOCOLATE i powiem wam szczerze że jestem w szoku że kolory są tak trafione pode mnie. Podziwiam organizatorów Meet Beauty że tak dobrze wiedzieli co używam bo nie tylko trafili z kolorami cieni ale i wiele innych kosmetyków które dostałam są super dopasowane do mojej cery :)
Ale wróćmy do tych konkretnych cieni.

Kolory takie właśnie używam na co dzień. Vanilia jest to jasny wpadający w beż satynowy cień który ja używam na całą powiekę i pod łukiem brwiowym dla rozjaśnienia. Chocolate to piękny odcień brązu z delikatnymi drobinkami. Ten nakładam w załamaniu blendując go ku górze dla optycznego powiększenia oka.
Cienie są super napigmentowane a aplikacja ich pomimo sypkiej formy nie sprawia jakiś problemów co często się zdarza przy sypkich cieniach. Ja nakładam pędzelkiem ale i palcem się super sprawdza. Dużym plusem jest to że nie rolują się w ciągu dnia ani nie odbijają na powiece. Po nałożeniu ich na bazę utrzymują się cały dzień albo noc to zależy na jaką okazję wykonujesz makijaż :) Odnośnie makijażu wieczorowego można je również użyć na mokro i wtedy ich pigmentacja jest oczywiście mocniejsza a efekt wyrazistszy.
Wszystkie kosmetyki Annabelle Minerals nie posiadają konserwantów więc śmiało mogą je używać osoby z wrażliwą cerą.

Cienie zamknięte są w 3 gramowe słoiczki które się fajnie sprawdzają. Posiadają sitko które się przymyka wieczkiem poprzez co unikniemy wysypania.
Składniki: Mica, Titanium Dioxide, Kaolin, Silk, CI 77492, CI 77491 - cokolwiek to znaczy :)

cien mineralny | Annabelle Minerals
Dodaj napis





Annabelle Minerals

Jakie kolory używacie na co dzień ?

Macie jakiś cień od Annabelle Minerals ?
Co wy o nich sądzicie ?

11 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ten jasny cień, bo właśnie takich używam najczęściej

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tych cieniach, ale nie miałam okazji aby ich użyć. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne kolorki :) chocolate obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolory, ja mam chłodny róż ni to fiolet i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam, że mało kiedy sięgam po cienie, chociaż ostatnio skusiłam się na rozświetlający kolor od NYX, więc może coś w tym temacie się zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Vanilla ma idealny kolor, ale u mnie niestety znika z powieki już po 3 godzinach ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, beautiful and interesting review!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje kochana za miły komentarz:*
    Ty jak zwykle masz przepiękne pazurki<3 :)
    nie wiem czemu,ale u mnie ich produkty się nie sprawdziły:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne odcienie , jeszcze nie Miałam okazji testować produktów tej marki , ale na pewno to zmienię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio zakupiłam zestaw próbek Get Set z Annabelle Minerals, znalazłam w nim próbki cieni Vanilla, Cappuccino, Ice Cream, Chocolate, które są wręcz obłędne. Małe słoiczki są wręcz idealne, a cienie dają przepiękny efekt na oku. Kolory są bardzo nieoczywiste i trwałe.
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger